5 Mayıs 2016 Perşembe

Essence Long Lasting Göz Kalemi

Yeniden merhaba!



Bugün sizlere Essence markasının uzun süre kalıcı göz kalemlerinden bahsedeceğim. Günlük makyajımda göz kalemi ve eyeliner kullanmayı çok seviyorum. Göz kalemini ince bir şekilde sürüp dağıtıyorum ve buğulu bir göz makyajı elde ediyorum, bu şekilde günü kurtarıyorum.

Kullanışlılık açısından asansörlü kalemleri daha çok seviyorum. Fazla yumuşak uçlu kalemlerde ucunu açmaya çalışırken genelde kırıyorum, hatta çoğunlukla bu şekilde kalemleri kullanılamaz hale getiriyorum. 😊 Bu sebepten benim genellikle tercihim asansörlü kalemlerden yana oluyor.

Kalemlerin yapısına gelecek olursak oldukça yumuşaklar, sürümü de oldukça kolay. Sürdüğünüz anda yumuşak ve çabuk dağılabilen bir yapıdayken hemen sabitleniyor. Bu nedenle eğer bir hata yaparsanız düzeltmeniz çok zor oluyor. Kalemi fazla bastırdığınızda ucu kırılıyor ama daha yumuşak hareketlerle sürdüğünüzde bu sorun olmuyor. Gün içerisinde akma, bulaşma yapmıyor. Bende göz içinde dahi akma yapmadı. İnternette göz içine süren kişilerde alerji sorunları olduğunu okudum, bende olmadı ama kullanmadan önce belirtmekte fayda var.

Ülkemizde bu serinin 9 rengi mevcut. Bendeki renkleri 02 Hot Chocolate ve 20 Lucky Lead. Sarışın olduğum için siyah kalem/eyeliner kullanınca çok keskin duruyor, bu nedenle genellikle kahverengi kalem kullanıyorum. Daha yumuşak ve daha doğal görünüyor.


Elimdeki renklere gelirsek; 20 numara Şanslı Kurşun 😊 Söylediğim gibi siyah kalemi keskin bulunca bu koyu gri/kurşun rengi kaleme bir şans vermek istedim. Oldukça da beğendim.


02 Hot Chocolate rengi adından da anlaşılacağı gibi kahverengi bir kalem. Daha sıradan bir renk olduğu için Hot Chocolate'ı daha sık kullandım.


Ürünü gratisten 3.50 ye aldım. Fiyatına oranla harika bir ürün!

Bloğuma abone olmayı ve buradan instagram hesabımı ziyaret etmeyi unutmayın😊

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalııın 😊

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder